TEST di Inglese Business

Nel Test sono presenti 25 frasi da completare scegliendo una tra le quattro opzioni proposte.

Affinché il Test abbia un buon margine di validità ed efficacia ti suggerisco di rispondere in tutta onestà, fornendo la risposta che in base alle tue conoscenze reputi corretta.

Se non conosci una risposta è preferibile – ai fini del Test – non fornire nessuna risposta.

Il Test serve solo come prima indicazione di massima per capire quale percorso e corso sono più adatti al tuo profilo iniziale.

Per questo è nel tuo interesse non cercare le risposte online, ma rispondere in maniera spontanea. Se non conosci una regola è giusto che io lo sappia, così imparerai qualcosa di nuovo e il corso ti aiuterà a raggiungere i tuoi veri obiettivi.

Prima di iniziare il Test, indica i tuoi dati di seguito: ti invieremo così via email i risultati di ogni domanda e potrai consultarli e approfondirli con calma anche in un secondo momento!

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Inserisci nel campo il testo indicato nell'immagine sotto.

1. 
You can find the report ________ to this e-mail.

2. 
I would like to ________ for the inconvenience.

3. 
When I called the hotel, the operator________ to the General Manager's office.

4. 
I look forward to ________.

5. 
Profits ________ by 5% this year.

6. 
She ________ for this company for 5 years.

7. 
The CEO _______ that we should promote it on the internet.

8. 
Another way to say immediately:

9. 
The committee _______ the new Financial Director last Monday.

10. 
I _______ to back up my work. The computer automatically does it for me.

11. 
I’m absolutely exhausted. I _______ at my desk since 8 this morning.

12. 
Sorry, I didn’t quite _______ that. Can you repeat it again, please?

13. 
Would you mind if _______ you tomorrow?

14. 
FYI stands for:

15. 
CRM stands for:

16. 
If a letter should be seen by a particular person or people, you should write _______ before their names on the envelope.

17. 
The time when someone or something is expected to arrive is called:

18. 
If you keep _______ mistakes on this report, your boss is going to get really angry.

19. 
We often start meetings, job interviews, phone calls, etc. with _______ to make customers/candidates feel comfortable.

20. 
I wouldn’t have left that job If I _______ a better one.

21. 
Where is she? She _______ she would be here half an hour ago.

22. 
We _______ the new marketing plan.

23. 
When I got to the office, the meeting__________

24. 
There seems to be something wrong with his extension number. I’ve tried it three times and got _______.

25. 
Your request for a job (that usually involves sending a CV and a covering letter):